Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Wątek: Plamka na wyświetlaczu

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    @Mac; przenosimy temat do "Procedury reklamacyjnej-> Rękojmia"?
    Cytat Zamieszczone przez Mac Zobacz posta
    bo to mój firmowy z dwoma numerami
    Skoro telefon został zakupiony "na firmę", nie mają tu zastosowania przepisy dotyczące konsumentów, nie wyklucza to jednak reklamacji z tytułu rękojmi. Jednakże przepisy dot. kupujących /nie będących konsumentami/ w zakresie rękojmi - nie są już tak życzliwe;

    Po pierwsze: musisz ustalić, czy przy zawieraniu umowy sprzedaży telefonu, odpowiedzialność z tytułu rękojmi nie została w żaden sposób zmieniona bądź wyłączona/ * art. 558 Kodeksu cywilnego/,

    *)"...Art. 558 Kc.§ 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych..."

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    wybacz Alicja ale ja po prostu wymieniłem sobie ekran

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie mam czego wybaczać, szczególnie Tobie
    I tak mi się dusza śmieje, że nic nie pisałeś o swojej "plamce"

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    wymieniłem dłubiąc w nosie, nie było czym się chwalić póki a jak zobaczyłem ile ich jest to wstyd było się przyznać

  • #15
    Mac

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    611
    Telefon
    Lumia 950 XL
    FW
    Windows 10 Mobile
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    84
    Podziękowano
    25(25)
    @ali_cja dzieki za informacje, sprawdzę papiery, będę próbował wymienić.

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.08.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Lumia 640 XL
    FW
    1.2.12.1
    Operator
    TMobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    Witam

    Trochę minęło od założenia wątku. W każdym bądź razie i moja Lumia nabawiła się podobnej przypadłości. Oddałem telefon na gwarancję do salonu TM. Kiedy w końcu dotarł do serwisu (R) okazało się, że wg techników/specjalistów trzeba wymienić wyświetlacz. No to zamówili. I czekali jednocześnie zmieniając co kilka dni termin zakończenia naprawy. Kiedy zadzwoniłem i zapytałem się ile to może potrwać to usłyszałem, że producent nie określił terminu kiedy dostarczy zamówioną część więc może miesiąc, a może pół roku... Po kolejnej zmianie terminu napisałem maila z prośbą, aby się jednak określili kiedy zakończy się naprawa.

    Odpowiedź (pisownia oryginalna): Uprzejmie informuję, że nie posiadam informacji o planowanym terminie zakończenia reklamacji. Urządzenie oczekuje na części, które są niezbędne do kontunowania naprawy. Producent nie podał terminu dostarczenia części.

    W ten sam dzień (poniedziałek rano) odpisałem kulturalnie na odpowiedź:
    Telefon jest stosunkowo nowym modelem i zastanawiam się skąd taki problem z oczekiwaniem na części zamienne. Czy producent uznał, że urządzenie jest tak wspaniałe, że się nie zepsuje i nie ma dla niego części zamiennych, czy może okazało się, że model ten to bubel i zwyczajnie na nadążają z produkcją części na wymianę? Uważam, że jaki by to powód nie był to w tych czasach temat ten powinien być już dawno załatwiony.
    Wg gwarancji: "W okresie gwarancji Producent w stosownym czasie...." - wg mnie stosowny czas to max 2 tyg. Wszystko co powyżej to jawna kpina z klienta.
    Telefon leży u Państwa od 17 lipca mimo iż reklamacja w salonie składana była 7 lipca (15 dni - 11 dni roboczych). To aż nadto, żeby urządzenie zostało naprawione bądź wymienione na nowe, sprawne.
    (może należy przypomnieć producentowi, że aktualnie mamy XXI wiek i czasy wysyłania przesyłek gołębiem już dawno mamy za sobą?)
    Mimo wszystko bardzo proszę jednak o określenie jakiegoś konkretnego terminu zakończenia naprawy.
    Pozdrawiam.


    I co się okazało. Jeszcze tego samego dnia po południu status naprawy telefonu się zmienił. Już nie było oczekiwania na części tylko sprzęt został przekazany technikowi. 5 sierpnia czyli w środę ok godz 11 miałem telefon z salonu, że mogę podejść po naprawiony sprzęt.
    Być może mój telefon nie był ogromnie długo w tym serwisie (choć czas to pojęcie względne). Wkurzało mnie jednak, ze nie potrafili określić się z terminem. Gdyby napisali, że będzie gotowy za miesiąc i faktycznie po tym czasie byłby gotowy to nie zawracałbym sobie ani serwisowi głowy. Dodać do tego, że w ramach telefonu zastępczego otrzymałem... LG L3.. porażka. A, że korzystam dużo z office w tel. to moja irytacja nie powinna nikogo dziwić.

    Z samej 640 jestem generalnie bardzo zadowolony choć jest irytująca w pewnych elementach (brak diody, czy brak możliwości wyciszenia dźwięku raportu sms nie wyciszając dźwięku sms /chyba, że można - jeśli ktoś wie jak to niech poratuje/).

    W tej chwili, żadna żółć nie zalewa mojego telefonu i mam nadzieję, że już tak zostanie.

    Pzdr

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    to że brak to normalne, muszą zamawiać jeśli za dużo się trafi a nie kupują nad stan bo ceny się zmieniają

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.08.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Lumia 640 XL
    FW
    1.2.12.1
    Operator
    TMobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    Dla mnie to oczywiste, że musieli zamówić. Ja nie o to pretensje miałem. Najbardziej irytował mnie fakt, że nie potrafili konkretnie określić ile to czasu zajmie. A to chyba nie powinno być aż takim problemem.

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,944
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,001(11,125)
    wiesz na oko to może być różnie, plamka jako piksel plamka jako zabarwienie na warstwie podświetlającej i z jakiej przyczyny

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    07.08.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Lumia 640 XL
    FW
    1.2.12.1
    Operator
    TMobile
    Dziękuję
    1
    Podziękowano
    1
    Sęk w tym, że o tym co to za wada i jak to naprawić było wiadomo dość szybko. Serwis uznał, że potrzebna będzie nowa część (w tym przypadku chodziło o wyświetlacz). Niestety nie potrafili sprecyzować kiedy ten wyświetlacz do nich dotrze. Zamówili i czekają. Niechby i napisali, ze za 2 miesiące i faktycznie za 2 miesiące mam naprawiony telefon u siebie to nie ma tematu. A to wyglądało tak, że najpierw jako datę zakończenia naprawy podali 21/08, potem 28/08, dalej 31/08, następnie 02/08 (niedziela!) i 04/08. A potem był już mój mail. Nie uważasz, że to lekka przesada?

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 1520] Plama na wyświetlaczu.
      Przez Sierra117 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 08-11-2015, 10:25
    2. Plamka na wyświetlaczu Lumii 930
      Przez Bloo w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 01-11-2015, 02:08
    3. Jaśniejsza plamka na ekranie.
      Przez galamega w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 02-04-2015, 21:55
    4. [Lumia 620] Plamka na ekranie
      Przez bodi w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 17-12-2013, 16:46
    5. Żółta plamka w trybie Makro
      Przez herako w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 06-02-2013, 08:28

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas