Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 114

Wątek: Dostępność Lumii 535

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,931
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,975(11,123)
    Reklama:
    tak , jest rynek docelowy w postaci CV xx brading

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.12.2014
    Posty
    13
    Telefon
    Nokia Lumia 620
    FW
    Cyan
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    0(0)

    Lumia 535 z Redcoon

    Jeżeli chodzi o dostępność, to wczoraj (19.12.2014) odebrałem przesyłkę z Redcoon. Fonik (1 SIM) jest z dystrybucji zza zachodniej granicy (CV_DE). Koszt z przesyłką za pobraniem i jakimś tam ubezpieczeniem (trusted coś) wyniósł bez kilku groszy - 555zł. Zależało mi jednak na czasie, bo to jest prezent gwiazdkowy dla żonki, a polska dystrybucja wersji dual zapowiada się z dostawą na 23.12, więc nie miałem pewności i to na dodatek z perspektywą sprawienia zawodu drugiej połówce brakiem tego Jej cudeńka w ulubionym kolorze cyan. Dostawa UPS w jak najlepszym porządku: dodatkowe pudełko z "poduszkami powietrznymi" w środku, pełna informacja e-mail i SMS o terminie, przewidywanych godzinach doręczenia i numerem telefonu do kuriera. W pudelku telefonu skrócona instrukcja obsługi, po niemiecku (choć na samym pudełku są napisy także po polsku) i brak jakiejkolwiek karty gwarancyjnej. Na fakturze (zamiast polskich znaków są jakieś tam "krzaczki"), jest klauzula, że jest ona jedynym dokumentem uprawniającym do dwuletniej gwarancji. Na infolinii Redcoon'a oczywiście przepraszano mnie, że niby nie wiedzieli o braku polskiej instrukcji i chcieli nawet to "zapisać". Na temat karty gwarancyjnej usłyszałem, że jest zbędna dla serwisu fabrycznego (tylko faktura) i powiedziano, że zawsze mogę skorzystać ze zgłoszenia naprawy gwarancyjnej w Redcoon'ie na zasadzie door to door (bezpłatnie). Przeczytałem pobieżnie ich warunki gwarancji i na pierwszy rzut oka ta deklaracja jest prawdziwa. Na stronie ML535 sprawdziłem IMEI i otrzymałem komunikat, że gwarancja w Polsce go obejmuje. A sam telefon... No nie moje rozmiary, bo w kieszeni spodni nie da się nosić. Ale żonka ma przepastną torebkę, to na pewno nie będzie za duży. No i szybciej go znajdzie. ;-)

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,931
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,975(11,123)
    gwarancja zawsze obejmuje jeśli kupiłeś w EU i masz papiery
    Ostatnio edytowane przez Potok666 ; 26-12-2014 o 02:27

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    01.12.2014
    Posty
    7
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez rawis10 Zobacz posta
    Jeżeli chodzi o dostępność, to wczoraj (19.12.2014) odebrałem przesyłkę z Redcoon. Fonik (1 SIM) jest z dystrybucji zza zachodniej granicy (CV_DE). Koszt z przesyłką za pobraniem i jakimś tam ubezpieczeniem (trusted coś) wyniósł bez kilku groszy - 555zł. Zależało mi jednak na czasie, bo to jest prezent gwiazdkowy dla żonki, a polska dystrybucja wersji dual zapowiada się z dostawą na 23.12, więc nie miałem pewności i to na dodatek z perspektywą sprawienia zawodu drugiej połówce brakiem tego Jej cudeńka w ulubionym kolorze cyan. Dostawa UPS w jak najlepszym porządku: dodatkowe pudełko z "poduszkami powietrznymi" w środku, pełna informacja e-mail i SMS o terminie, przewidywanych godzinach doręczenia i numerem telefonu do kuriera. W pudelku telefonu skrócona instrukcja obsługi, po niemiecku (choć na samym pudełku są napisy także po polsku) i brak jakiejkolwiek karty gwarancyjnej. Na fakturze (zamiast polskich znaków są jakieś tam "krzaczki"), jest klauzula, że jest ona jedynym dokumentem uprawniającym do dwuletniej gwarancji. Na infolinii Redcoon'a oczywiście przepraszano mnie, że niby nie wiedzieli o braku polskiej instrukcji i chcieli nawet to "zapisać". Na temat karty gwarancyjnej usłyszałem, że jest zbędna dla serwisu fabrycznego (tylko faktura) i powiedziano, że zawsze mogę skorzystać ze zgłoszenia naprawy gwarancyjnej w Redcoon'ie na zasadzie door to door (bezpłatnie). Przeczytałem pobieżnie ich warunki gwarancji i na pierwszy rzut oka ta deklaracja jest prawdziwa. Na stronie ML535 sprawdziłem IMEI i otrzymałem komunikat, że gwarancja w Polsce go obejmuje. A sam telefon... No nie moje rozmiary, bo w kieszeni spodni nie da się nosić. Ale żonka ma przepastną torebkę, to na pewno nie będzie za duży. No i szybciej go znajdzie. ;-)
    Liczę że napiszesz niedługo parę zdań więcej, jak się sprawuje?
    Interesuje mnie bateria - ile trzyma, czy jest wymienialna?
    Czy procesor wydala?
    Może jakieś przykładowe zdjęcia?

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez rawis10 Zobacz posta
    Na temat karty gwarancyjnej usłyszałem, że jest zbędna dla serwisu fabrycznego (tylko faktura) i powiedziano, że zawsze mogę skorzystać ze zgłoszenia naprawy gwarancyjnej w Redcoon'ie na zasadzie door to door (bezpłatnie). Przeczytałem pobieżnie ich warunki gwarancji i na pierwszy rzut oka ta deklaracja jest prawdziwa.
    Czy na fakturze masz podany nr IMEI?

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2014
    Posty
    6
    Telefon
    lumia 520
    Dziękuję
    37
    Podziękowano
    0(0)
    Nie wiecie może jak z dostępnością modelu z one-sim? wszystkie oferty jakie dotychczas widziałem dotyczą tylko wersji dual-sim? Pozdrawiam

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,931
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    221,975(11,123)
    w sieci plus powinien być

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.12.2014
    Posty
    13
    Telefon
    Nokia Lumia 620
    FW
    Cyan
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Czy na fakturze masz podany nr IMEI?

    Na fakturze są różne numerki: samej faktury, klienta, zamówienia, katalogowy telefonu w redcoon, opakowania oraz daty: zamówienia i sprzedaży/wystawienia, ale numeru IMEI importowanego fonika niestety nie ma. Cytuję wspominaną przeze mnie "deklarację" umieszczoną w stopce dokumentu (jak tylko mogłem, starałem się zachować oryginalną pisownię): "redcoon Polska Sp. z o.o. udziela na zakupiony produkt gwarancji konsumenckiej, obowiŃzujŃcej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej do 2 lat od daty zakupu (w zale¥noyci od producenta). Niniejsza faktura Vat jest jedynym dokumentem na podstawie którego kupujŃcy mo¥e zgeaszaa reklamacje i dochodzia praw z tytułu gwarancji. Szczegółowe zasady udzielania gwarancji podane sŃ na stronie: www.redcoon.pl. Gwarancja nie wyeŃcza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieó kupujŃcego wynikajŃcych z niezgodnoyci towaru z umowŃ zgodnie z art. 13 pkt. 4 Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzeda¥y Konsumenckiej oraz Zmianach Kodeksu Cywilnego."

  • #29

    OFF-LINE

    Dołączył
    20.12.2014
    Posty
    13
    Telefon
    Nokia Lumia 620
    FW
    Cyan
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    12
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez kawior Zobacz posta
    Liczę że napiszesz niedługo parę zdań więcej, jak się sprawuje?

    No cóż mogę na bieżąco powiedzieć:
    - dla mnie osobiście jest zbyt duży i nie zamieniłbym go na moją L625, która jest super poręczna w porównaniu z tym "paletkophonem" ;-) (trzymając go w ręku mam wrażenie oraz obawy, że zaraz go upuszczę i jedyne o czym na razie myślę to, żeby mi nie wypadł) ;-)
    - obsługa dolnego paska funkcyjnego w wersji ekranowej jest trochę denerwująca - w szczególności dla mnie, przyzwyczajonego do jego poprzedniego wykonania; chociaż myślę, że to jest kwestia wprawy i opanowania "odpowiednich" ruchów, bo sam nie wiem, czy lepiej gdy jest na stałe wyświetlany na ekranie, czy gdy się automatycznie chowa.
    - na razie nie zauważyłem, opisywanych na portalach, problemów z dotykiem, mimo że nie robiłem jescze żadnych aktualizacji;
    - nie wiem, czy do tej pory się z tym nie spotkałem w mojej L625 i nie jestem świadomy, ale spodobała mi się możliwość utworzenia na ekranie takiego jakby "wielokafelka" i zgrupowania pod nim np. jednotematycznych aplikacji.
    - żonie na razie przeszkadza (po "przesiadce" z X2, w której przestały działać dwa klawisze), że nie może ustawić jako dzwonka ulubionej mp3-ki, którą ma przeniesioną razem z kartą pamięci oraz tego, że nie było żadnej gry. :-D (acha i jeszcze, że nie działają jej słuchawki, z tego starego telefonu :-))
    To na razie tyle, po jednym dniu "uczestnictwa" w użytkowaniu przez żonę L535. ;-)

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Kupiłeś tutaj : RTV AGD Komputery foto - sklep internetowy | redcoon Polska
    Nie bardzo podobają mi się "Warunki Gwarancji"
    "... 6. Jeżeli wraz ze sprzedanym Sprzętem dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, bądź jakiegokolwiek innego niż Sprzedawca podmiotu (Gwarant Pierwotny), w celu zgłoszenia roszczeń i/lub skorzystania z serwisu gwarancyjnego, należy zapoznać się z danymi kontaktowymi określonymi w Karcie Gwarancyjnej lub odwiedzić stronę Serwis gwarancyjny | redcoon Polska
    7. Kupujący może skierować zgłoszenie reklamacyjne do wyznaczonego punktu serwisowego lub skorzystać z możliwości złożenia reklamacji u Sprzedawcy. Dokonać tego można poprzez:
    a) formularz kontaktowy na stronie: Kontakt | redcoon Polska
    b) kontakt z Działem Reklamacji i zwrotów: [email protected]
    c) telefonicznie pod numerem infolinii reklamacyjnej 52/5642323 lub 052/5642334... "
    Pisałeś, zdaje się, że nie otrzymałeś gwarancji producenta. Zastanawiające.
    Wg stronyhttp://www.redcoon.pl/repairservice-N, reklamacje i naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie przez sprzedawcę:

    " E-Mail: [email protected]

    Naprawa gwarancyjna realizowana jest wyłącznie w centrum serwisowym redcoon Polska sp. z o.o. na zasadzie door to door.

    Warunki gwarancji:

    http://www.redcoon.pl/res/File/2014/12/Warunki_gwarancji_redcoon.pdf"

    Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to ja odesłałabym ten telefon do takiego sprzedawcy:faktem jest to, że sprawdzałeś IMEI i telefon jest na gwarancji. Pytanie jest takie, komu przysługuje ta gwarancja: Tobie czy Redcoon? Z dostępnych informacji wynika, że Tobie przysługuje jedynie gwarancja Redcoon. Nie wiem jedynie; dlaczego sklepy wystawiają gwarancję skoro mamy ustawę konsumencką i dlaczego nie dołączają oryginalnej gwarancji producenta?

  • Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 22-06-2013, 20:41
    2. Dostępność ROM'ów
      Przez kangur w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 18
      Ostatni post / autor: 11-01-2013, 18:43
    3. Dostępność Lumii 510 w Polsce
      Przez djtonka w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 13-11-2012, 19:14
    4. Dostępność Lumii 510 w Polsce
      Przez djtonka w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-10-2012, 01:55

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas