Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Odpadająca gumka wokół wyświadcza

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.09.2013
    Posty
    26
    Telefon
    Lumia 925
    Operator
    Play
    Dziękuję
    36
    Podziękowano
    0(0)

    Odpadająca gumka wokół wyświadcza

    Reklama:
    Witajcie Od wczoraj jestem posiadaczem L1520 Telefon zdążyłem przynieść w pudelku, pobawić się wczoraj wieczorem i dziś rano i nie wiem jakim cudem zauważyłem, że gumka jest poparciala i zaczyna odpadać. Z telefonem nawet nie zdążyłem wyjść dalej niż mój pokój, a tu taka niemiła niespodzianka. Czy przysługuje mi darmowa wymiana z serwisie w ramach gwarancji? Wcześniejsza L925, która zresztą ciągle mam trzyma się w idealnym stanie, a ten już na drugi dzień po kupnie zaczyna się wizualnie sypać?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar Carnage

    Dołączył
    14.03.2013
    Posty
    707
    Telefon
    Lumia 930
    FW
    WP8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    113
    Podziękowano
    143(118)
    W ramach gwarancji nie, ale w ramach reklamacji. Szybko wchodź na bloga użytkowniczki ali_cja i poczytaj. Tam jest wszystko napisane i świetnie wyjaśnione. Zgłoś niezgodność towaru z umową. I to znaczne lepsze rozwiązanie niż naprawa gwarancyjna. Ja popełniłem błąd i mam teraz problemy z nową Lumia 930.
    Ostatnio edytowane przez Carnage ; 04-01-2015 o 17:03

  • Jeden użytkownik podziękował Carnage za ten post:

    djtonka (04-01-2015)

  • #3

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Gdzie kupiłeś telefon i jako nowy czy powystawowy?

    I /co jest bardzo ważne! / o jakim stanie technicznym zapewniał Cię sprzedawca / np. czy jest to produkt nowy fabrycznie albo czy był wystawiony do ekspozycji bądź ma ślady użytkowania? /
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 05-01-2015 o 01:12 Powód: uzupełnienie pytania

  • #4

    OFF-LINE

    Dołączył
    21.09.2013
    Posty
    26
    Telefon
    Lumia 925
    Operator
    Play
    Dziękuję
    36
    Podziękowano
    0(0)
    Kupiłem w RTV EURO AGD i telefon był powystawowy. Jeśli chodzi o jego stan był oczywiście poblokowany (wersja wystawowa), co nie rodziło żadnego problemu, ponieważ wiedziałem, że wystarczy wgrać WP przez LSRT i miał malutką ryskę z tyłu obudowy. Udało mi się jeszcze wczoraj dotrzeć do sklepu przed zamknięciem. Zgłoszenie reklamacyjne zgłoszone do kierownika sklepu bez najmniejszego problemu. W opisie wady opisał: "Rozwarstwia się guma między wyświetlaczem, a obudową po lewej i prawej stronie", a jako okoliczności "W czasie użytkowania (po jednym dniu)". Oczywiście oczekiwany sposób załatwienia reklamacji to wymiana towaru ale powiedział, że może być ciężko, bo już tego telefonu nie mają i pewnie albo naprawa albo zwrot pieniędzy. Pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacja dlatego liczę na pomoc

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,220
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie musiałeś się tak aż tak spieszyć, pośpiech niekiedy jest złym doradcą. Jeżeli nie kupiłeś "na odległość" lub poza lokalem sprzedawcy-to i tak nie przysługuje Ci tzw. prawo odstąpienia od umowy /popularny tzw. zwrot/ i gdzie czas ma decydujące znaczenie.
    Bardziej istotna jest teraz decyzja którą Ty podjąłeś przy składaniu reklamacji:
    1.czy reklamowałeś telefon w ramach gwarancji i składałeś reklamację za pośrednictwem sprzedawcy, bądź
    2. powołałeś się na ustawę o prawach konsumenta i reklamowałeś telefon na podstawie jej przepisów,
    czy też,
    3. nie dokonałeś żadnego wyboru i o trybie rozpatrzenia Twojej reklamacji zadecyduje za Ciebie sprzedawca?
    Oczekiwany sposób załatwiania reklamacji nie jest tym samym co decyzja o wyborze trybu jej rozpatrywania.
    W moim poprzednim poście pytałam Cię o to, jakich informacji o stanie telefonu udzielił Ci sprzedawca w trakcie zawierania umowy sprzedaży. A może nie musiał Ci niczego wyjaśniać i zapewniać, bo Ty i tak byłeś zdecydowany na zakup, bez względu na stan telefonu? Czy jest jakiś dodatkowy opis np. przyczyna wyprzedaży czy obniżenia ceny na dokumencie sprzedaży?
    No i najważniejsze pytanie: czego Ty teraz oczekujesz w wyniku złożonej reklamacji?
    Odpowiedzi na powyższe pytania wskażą nam dalszą ścieżkę postępowania.

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 1320] Odpadająca obudowa
      Przez iamnothouse w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 08-08-2014, 15:10

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas