U mnie na razie jest wszystko ok. Moge bez problemu odpalać i pobierać aplikacje. Gdzieś mi sie rzuciła w oczy opcja wyczyszczenia pamięci cache sklepu może by to coś dało. Ewentualnie można dodać na nowo konto ms i powinno ruszyć.
Od kilku dni mam problem ze sklepem w windows 8.1 . Nie mogę pobrać nowych aplikacji, ani wykonać aktualizacji.
Cały czas są w stanie "Oczekiwania". Nieraz w ogóle nie chce otworzyć się aplikacja Sklepu.
Wcześniej nie miałem żadnych problemów z instalacją aplikacji.
Wiecie jak rozwiązać ten problem ?
Z góry dzięki za pomoc.
U mnie na razie jest wszystko ok. Moge bez problemu odpalać i pobierać aplikacje. Gdzieś mi sie rzuciła w oczy opcja wyczyszczenia pamięci cache sklepu może by to coś dało. Ewentualnie można dodać na nowo konto ms i powinno ruszyć.
Staruszek miał ten sam problem - aplikacja sklepu się wcale nie odpalała. Internet milczał, nic nie pomagało, aż w końcu magicznie zaczęło działać :|
Na Twoim miejscu spróbowałbym przywrócić system sprzed np. tygodnia - może w tym czasie coś się zepsuło i przywrócenie plików systemowych "naprawi" sklep ?
Spróbujcie zrobić to co napisałem w tym poście: Windows Store - problemy
Post w niewłaściwym dziale
Ostatnio edytowane przez Voit71 ; 21-02-2016 o 02:18 Powód: post w niewłaściwym dziale
Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)