Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Lumia po serwisie regenersis

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar pankracy1991

    Dołączył
    24.05.2014
    Lokalizacja
    Szczecin
    Posty
    386
    Telefon
    Nokia Lumia 920
    FW
    8.1
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    42(39)
    Reklama:
    Adick - nie możesz rzucać takich oskarżeń. W 100% nie jesteś przekonany czy wymienili czy nie a skoro nie rozwiązali Twojego problemu to musisz odesłać do regenersis jeszcze raz i dokładniej opisać problem, jak telefon do nich trafi najlepiej do nich zadzwonić. Oni za pierwszym razem zazwyczaj wgrywają tylko system. Za drugim już moga naprawić usterkę. Piszesz że nawet nie był rozebrany, nie sprawdzisz tego "na oko" nie da się. Wysyłaj jeszcze raz i tyle

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,971
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,950
    Podziękowano
    222,119(11,128)
    podaj imei na skrzynkę to się sprawdzi wszystko co było robione

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    ali_cja (11-09-2014)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Uważaj, brzydkich słów tu się nie toleruje.

    Przechodząc do meritum: Kiedy pierwszy raz oddałeś telefon operatora i co napisali w protokole przyjęcia sprzętu /jak zostały opisane wady- masz papiery?/
    Musimy, na początek, ustalić zbieg uprawnień.

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    26.07.2014
    Posty
    73
    Telefon
    Lumia 800,920,930
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    5(5)
    Co tu bawić się z nimi , ja już w dziale l800 pisałem też u nich tel był 2 razy i to samo jak się nie włączał tak jest dalej , tyle że olałem już to reklamowanie i oddałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta , może to ich ruszy jak nie to idę do sądu i tyle nie będę się użerał i latał po salonach itd . , jak salon np.Orange w moim przypadku nie może wyegzekwować wymiany aparatu to co dopiero zwykły konsument .

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.07.2013
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 820
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    35
    Podziękowano
    0(0)
    Mam papiery opisali co zostalo naprawione i ze wgrali najnowsze oprogramowanie oraz zestroili radio usterki wykryte są w pierwszym poście jakies obudowy lumi oraz rzekomo ekran co jest bzdurą kompletna bo obudowy mam jak ze sklepu zero uszkodzeń pęknięć itd a ekran siedzi ten sam co wysłałem czyli uszkodzony.Niewiem ale mi się wydaje ze jak ktoś wysyła z usterka w moim przypadku ekran żeby np. Soft wgrywali co Itak byl najnowszy śmiechu warte.

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    18.08.2013
    Posty
    332
    Telefon
    Lumia 720
    FW
    Cyan
    Operator
    Pomarańcz
    Dziękuję
    22
    Podziękowano
    19(17)
    Też kiedyś miałem sytuację, że zostawiłem tel w Nokia Care z usterką klawiatury - klawisze ciężko chodziły - to mi wgrali nowy soft i tyle. Idioci, zmarnowali mój czas i pieniądze. Ale regenersis ma większe uprawnienia więc za naprawę mogą się wziąć od razu.
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    nie ma znaczenia za ile kupił
    Jeśli odstąpi od umowy to ile pieniędzy mają mu zwrócić? Tyle ile ma na fakturze a jak wspomniałem może otrzymać np 1zł zwrotu.

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Nokia, w Karcie Gwarancyjnej informuje, że "... W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, odpowiedzialność Nokia ograniczona będzie do wartości w dacie zakupu produktu....". Zatem więc, chodzi o wartość a nie o cenę za jaką zakupiono towar.

    --- Post Połączono 01:12 --- Poprzedni Post napisano 00:43 ---

    @ Adick;chodziło mi o to, czy masz jakiś dokument, w ktorym jest opis wad, które Ty zgłaszałeś. Przy przyjęciu do reklamacji sporządzany jest protokół z opisem zgłaszanych wad i stanu faktycznego reklamowanego towaru oraz jakie jest twoje żądanie, co do procedury reklamacyjnej. Ty dostajesz, zdaje się oryginał, sobie pozostawiają kopię. Zdaję sobie sprawę, że mogli odebrać kwit przy wydaniu sprzętu po naprawie, ale może masz kopię tego protokołu. Albo chociaż jakieś Twoje zapiski.
    Rada na przyszłość; sprawdzajcie dokładnie co wpisują w protokołach a w szczególności jak opisują stwierdzone przez was wady i stan wizualny sprzętu. I, ważne, czego żądacie. Dopiero jak wszystko się zgadza, podpisujcie protokół.

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.07.2013
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 820
    Operator
    T-Mobile
    Dziękuję
    35
    Podziękowano
    0(0)
    Jak bylem odbierać telefon ten protokół jest zabierany przez konsultanta T-mobile z opisem wad mam na dzień dzisiejszy tylko raport z regenersis w którym pisze usterki stwierdzone w serwisie "zasilanie/wyświetlacz brakujące linie kolumny lub segmenty/panel dotykowy ,inne usterki" Nizej jest nr sprawy klienta kody usterek kto naprawę wykonał itd.

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,416(869)
    Wpisów na blogu
    36
    A może spróbujemy taką scieżkę: przygotuj sobie pismo, na początek adresatem będzie autoryzowany serwis który dokonywał naprawy, w którym opisz co zgłaszałeś przy pierwszej wizycie i co, Twoim zdaniem, nie zostało zrobione. Wyznacz termin, np. 14 dni od dnia zapoznania się z treścią niniejszego pisma przez adresata, z adnotacją, że w przypadku nieotrzymania satysfakcjonującej Cię odpowiedzi w w. w terminie, uznasz tryb postępowania gwarancyjnego za wyczerpany. I, że tym samym, rozpoczniesz realizację swoich uprawnień konsumenckich w trybie postępowania reklamacyjnego. Na Twoim miejscu wysłałabym pismo listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru/ sobie oczywiście zostawiając kopię/. W formularzach przy nadawaniu listu, zrób odręczną adnotację, czego sprawa dotyczy.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 12-09-2014 o 10:57

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    A serwis ucieszy się, że ma delikwenta z głowy i teraz sprzedawca będzie się męczył.

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. How to - zmusić Regenersis do działania.
      Przez bartocham w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 16-07-2015, 19:38
    2. Regenersis punkt w Rybniku
      Przez tedunios w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 21-04-2015, 16:14
    3. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 03-11-2013, 22:39
    4. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 11-04-2013, 10:41
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-03-2013, 21:46

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas