Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Wątek: Stwierdzenie zalania telefonu w Regeneris.

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    W tym wypadku, prawa konsumenta, nie będą miały zastosowania skoro nie stwierdzono wady fabrycznej telefonu. Być może i wada była, ale stwierdzenie zawilgocenia czy zalania powoduje, że nikt już nie dochodzi wady produktu.
    Chyba, że do zlania czy zawilgocenia doszło wcześniej, zanim kupiłeś ten telefon.
    Jeżeli, rzeczywiście tak było i sprzedawca sprzedał Ci wadliwy towar, to wówczas mają zastosowanie przepisy "prawa konsumenckiego". Jeżeli byłby to sprzedawca z obszaru Unii Europejskiej, to mogłyby mieć zastosowanie unijne przepisy ochrony konsumentów. Ale w jaki sposób wykażesz, że to sprzedawca sprzedał Ci wadliwy telefon?
    Kupiłeś ten telefon jako fabrycznie nowy czy używany? Ile czasu upłynęło od zakupu?

  2. 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    djtonka (27-07-2015),Grzebyk (28-07-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.11.2013
    Lokalizacja
    BYDGOSZCZ
    Posty
    17
    Telefon
    Samsung Ativ S
    FW
    GDR 3
    Operator
    PLUS
    Dziękuję
    25
    Podziękowano
    0(0)
    Po dwóch latach to ja sobie mogę. Problem dla mnie jest taki, że oddałem praktycznie sprawny telefon, poza mikrofonem a dostałem uśmiercony śmieć. Mogę go sobie wsadzić. Muszę oddać do jakiegoś serwisu aby stwierdzili czy jest sens go w ogóle naprawiać, czy koszt nie przekroczy kosztu nowego telefonu.

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Grzebyk Zobacz posta
    Po dwóch latach to ja sobie mogę
    Cytat Zamieszczone przez Grzebyk Zobacz posta
    Mogę go sobie wsadzić
    Nie pytałam, co Ty sobie możesz?
    Ale, skoro upłynęły dwa lata od zakupu, to rzeczywiście, ja tu też nie pomogę. Wcześniej napisałeś o gwarancji sprzedawcy, a ta, nie zawsze wynosi tyle, ile gwarantuje producent sprzętu. Przepisy "prawa konsumenckiego" również znajdują zastosowanie przez dwa lata od dnia zakupu, czyli z dniem objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie. Stąd moje pytanie o konkretną datę.
    Wczoraj prosiłeś o szybką poradę z uwagi na upływ gwarancji, dziś odpowiadasz w nieuprzejmym tonie.

  • Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 22
      Ostatni post / autor: 30-06-2014, 20:51
    2. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 10-08-2013, 10:52
    3. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 30-01-2013, 17:39

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas