Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Problem z aktualizacją aplikacji

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2014
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1

    Problem z aktualizacją aplikacji

    Reklama:
    Witam. Chciałbym zaktualizować aplikację w Lumii 520. Jednak mam problem. Wpisuję hasło, potem pojawia mi się komunikat: 'Możesz pomyśleć, że przesadzamy z ostrożnością...' I muszę wpisać kod, który mam otrzymać na email. Jednak mam tam podany swój adres email z błędem i nie mogę otrzymać kodu. Przejrzałem wszystko w ustawieniach i mam wszędzie podany email prawidłowo. Co z tym zrobić?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Zdaje się,że jest jeszcze opcja smsem,a poza tym powinieneś mieć treść u dołu, "nie mogę teraz tego zrobić", po kliknięciu, powinno cię puścić.Z drugiej strony, tak na przyszłość, wejdź w ustawienia konta i popraw drugi adres.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2014
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Tak jak piszesz. Mam też opcję: 'nie mogę tego zrobić' i jest adres do konfiguracji konta. Wchodzę tam, loguję się, dostaje kod smsem. Wszystko dobrze. Biorę w telefonie opcję 'aktualizuj', chwile coś się ładuję i pojawia się błąd. W ustawieniach konta nigdzie nie znalazłem tego błędnie podanego emaila.
    Gdzie w ustawieniach znaleźć ten błędny email?
    Ostatnio edytowane przez toomek13 ; 25-12-2014 o 09:54

  • #4

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Czyli przez konto cię puszcza, tylko przy aktualizacji aplikacji wywala błąd i wraca do punktu wyjścia? Tak z grubsza zajrzałem w konto i faktycznie znaleźć nie mogę edycji drugiego konta.

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2014
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Opiszę dokładnie wszystko, żeby była jasność. Wchodzę do sklepu, biorę 'aktualizuj'. Loguje się na swoje konto. Pojawia się informacja: 'Możesz pomyśleć, że przesadzamy z ostrożnością... Musimy się upewnić, że możesz odebrać kod zabezpieczeń w razie utraty dostępu do konta'. Mam dwie opcję: przez email, który jest tam podany z błędem, bez jednej litery. Druga opcja to: Nie mogę zweryfikować konta. Mam tam podany adres do swojego konta. Wchodzę, loguje się, wybieram, że chce dostać kod smsem. Podaje kod, wszystko okej. Wracam do sklepu, wybieram opcję 'aktualizuj', chwilę się ładuje i wyskakuje błąd.

  • #6

    OFF-LINE
    Moderator Globalny

    Dołączył
    17.04.2014
    Posty
    2,484
    Telefon
    L950XL/L735/L730
    FW
    RS3,AU,Denim
    Operator
    optymalny
    Dziękuję
    325
    Podziękowano
    298(262)
    Ale ten błąd jest błędną weryfikacją twojego konta znowu,i proszą o kod, czy błąd samego sklepu, bo może to problem ze sklepem,a nie twoim kontem już. Nie jest to czasem kod błędu, jeżeli tak, to odczekaj jakieś czas i spróbuj ponownie.

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,905
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,903(11,122)
    Musisz wpierw zweryfikować konto. Możesz przez sms lub email lub aplikację do tego przeznaczoną. Wejdź na Outlook przez www i postępuj według wskazówek

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2014
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Założyłem konto na Qoutlooku i nie widzę żadnych pomocnych wskazówek. Wchodzę na swoje konto, wybieram tam konfiguracje aplikacji weryfikującej tożsamość. No okej, znalazłem w sklepie aplikację do skanowania kodu (QR Code Reader), ale nie mogę jej zainstalować, bo wyskakuje błąd. Proszę o wytłumaczenie krok po kroku jak to ogarnąć..
    Ostatnio edytowane przez toomek13 ; 25-12-2014 o 11:21

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,905
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,903(11,122)
    nie możesz nic instalować jeśli konto nie jest zweryfikowane, zakładałeś konto na istniejący email jakiś?

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.08.2014
    Posty
    7
    Telefon
    Lumia 520
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Konto założyłem na email, którego używam. Nie rozumiem skąd tam email podany z błędem, skoro nigdzie w ustawieniach nie mam go podanego.

  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. problem z aktualizacją do 8.1 ;<
      Przez tom-asz w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 17-08-2014, 21:39
    2. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 12:33
    3. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 17:22
    4. Problem z aktualizacją aplikacji w sklepie
      Przez marcinppiotrowski w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 22-12-2013, 01:08

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas