Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
  • Ostatnie artykuły

  • Reklama

  • Regulamin forum WindowsMania.pl

    Regulamin forum WindowsMania.pl

    I. Warunki ogólne
    1. Portal i forum WindowsMania.pl nie udostępnia swojej przestrzeni dyskowej Użytkownikom na fizyczne magazynowanie plików innych niż pliki graficzne.
    2. Zgodnie z Art. 14 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za pliki umieszczone przez użytkowników.

    II. Rejestracja
    1. Rejestrując się na forum WindowsMania.pl jednocześnie akceptujesz postanowienia niniejszego regulaminu.
    2. Każda osoba zwana dalej Użytkownikiem może utworzyć tylko i wyłącznie jedno konto. W przypadku wykrycia dwóch kont lub więcej, na Użytkownika zostanie nałożony dożywotni ban z brakiem możliwości na powtórną rejestrację.
    3. Rejestrując się staraj wybrać własną unikatową nazwę nie naśladującą nazwy innego Użytkownika. Zamierzona próba podszycia się pod innego Użytkownika będzie skutkowała dożywotnim banem i utrata przywilejów z możliwością rejestracji jako nowy Użytkownik.

    III. Profil Użytkownika
    1. Użytkownik ma prawo do publikacji swojego wirtualnego wizerunku w postaci Awatara pod warunkiem, że ów grafika nie zawiera treści pornograficznych, religijnych, rasistowskich i ogólnie uznanych za obraźliwe. Za nie przestrzeganie tej reguły grozi dożywotnia blokada konta i utrata przywilejów z możliwością rejestracji jako nowy Użytkownik.
    2. Powyższe zasady obowiązują także w przypadku publikacji swojej Sygnatury w formie graficznej czy też pisemnej.
    3. Zabronione jest wykorzystywać zawartość Awatara i Sygnatury do celów stricte komercyjnych mających za zadanie reklamowanie innych portali o podobnej tematyce.

    IV. Pisanie postów i zakładanie nowych tematów
    1. Zanim założysz nowy temat upewnij się czy takowy o podobnej tematyce lub zawartości już nie istnieje na forum. Duble będą usuwane bez ostrzeżenia.
    2. Formułuj tytuł wątku tak aby odzwierciedlał jak najbardziej poruszany problem. Czasami wystarczą trzy zdania aby znaleźć rozwiązanie na problem nawet nie czytając głównej zawartości.
    2. Na forum używamy języka polskiego pozbawionego wulgaryzmów, dopuszczalne jest zamieszczanie listy zmian dla nowych wersji ale tylko w języku angielskim.
    3. Staraj się pisać pełnym zdaniami zwracając uwagę na stylistykę i ortografię. Nie stosuj znaków rozkazujących w tematach. Administrator lub Moderator może żądać od Ciebie dokonania poprawek mając na uwadze wartościowość danego tematu.
    5. Pisząc nowy post jako odpowiedź na wpis innego Użytkownika stosuj tylko i wyłącznie domyślne ustawienia okna edycji. Zabronione jest pisanie wyrazów dużymi literami, zmiana czcionki, podkreślenia, maskowanie kolorystyczne zawartości, używanie innej barwy niż czarny dla tekstu. Dozwolone jest użycie pogrubienia tylko w sytuacji gdy w tekście wymieniamy nazwę innego użytkownika bezpośrednio kierując naszą wypowiedź w jego kierunku.
    6. Wszelkie modyfikacje wprowadzanego tekstu zarezerwowane są dla autorów nowych tematów w każdym dziale.
    7. Zabronione jest pod groźbą stałej blokady konta bez możliwości powtórnej rejestracji wszczynanie kłótni i nawoływanie do nienawiści pomiędzy Użytkownikami na tle rasowym czy też religijnym.
    8. Zabronione jest pouczanie innych Użytkowników w formie pisanej. Takie prawo mają tylko i wyłącznie Administratorzy i Moderatorzy. W sytuacji gdy post jako całość lub część wypowiedzi innego użytkownika narusza Regulamin masz obowiązek użyć opcji Raportuj. Natarczywe nie stosowanie się do tej reguły może skutkować ostrzeżeniem od Administratora lub Moderatora
    9. Zabronione jest dziękowanie innemu Użytkownikowi w formie pisanej. Do tego celu służy tylko i wyłącznie specjalny przycisk. Taka zasada pomaga promować autorów wartościowych treści a tym samym zwiększa profesjonalizm forum. Natarczywe nie stosowanie się do tej reguły może skutkować ostrzeżeniem od Administratora lub Moderatora.
    10. Każdy dział lub poddział na forum może zawierać swój wewnętrzny regulamin określający zasady dla danej tematyki. W tym przypadku zastosowanie mają oba regulaminy nie wykluczające się nawzajem.
    11. W przypadku cytowania treści z innej strony stosuje się Prawo cytatu z art.29 Prawa autorskiego. Należy podać autora, adres źródłowy wypowiedzi z której fragment został zaczerpnięty. Zabronione jest wprowadzanie modyfikacji w oryginalny tekst autora.

    V. Załączniki
    1. Użytkownik chcący udostępnić plik/pliki robi to wklejając link z serwera umożliwiającego darmowe pobieranie plików. Darmowe znaczy bez konieczności rejestracji i wnoszenia opłat na pobranie owego pliku/plików.
    2. Zasady wklejania linków oraz lista serwerów akceptowalna na forum określa regulamin danego działu.
    3. Uzupełniając swój temat lub post grafiką/zdjęciem własnego autorstwa możesz poprosić Administratora o zgodę na nałożenie znaku wodnego z logo forum w celu zabezpieczenia plików przed publikacją na innych portalach. W sytuacji gdy nie wiesz jak to zrobić Administrator zrobi to za Twoją zgodą.

    VI. Odpowiedzialność Administratorów i Moderatorów
    1. Administratorzy i Moderatorzy forum nie są objęci niniejszym Regulaminem.
    2. Każdy Moderator odpowiada przed Administratorem.
    3. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo na poprawę istniejących postów oraz ich usunięcie jeśli ich zawartość jest sprzeczna z Regulaminem lub zakropkowana treść budzi obawy co do słuszności intencji osoby piszącej dany post.
    4. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo na czasowe lub stałe zablokowanie Użytkownika jeśli zostało podważone dobre imię portalu lub forum.

    Regulamin obowiązuje od dnia 20.08.2012 do odwołania.

    Ten artykuł został oryginalne opublikowany na forum: Regulamin forum rozpoczął djtonka Zobacz oryginalny post
Kontakt
administracja[at]windowsmania.pl

Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
Dołącz do nas