Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
View RSS Feed

Niech prawo zawsze PRAWO znaczy, a sprawiedliwość - SPRAWIEDLIWOŚĆ.

Reklamacja telefonu; T-Mobile

Rate this Entry
by , 22-02-2015 at 21:02 (3331 Odsłon)
Dyskusja z wątka
http://www.windowsmania.pl/dyskusja-...ran-%3B-18379/

-".... dzisiaj telefon działał OK, w trakcie dnia zabrzęczał w kieszeni - potem czarny ekran. Reaguje na wciśnięcie power, brzęczy przy podłączeniu ładowarki. Nie reaguje na twardy reset, nic nie pomogło wgranie softu od nowa. Czyli co - awaria ekranu i reklamacja fona tylko mi pozostaje? Ciekawe jak to wygląda gdy telefon pochodzi z wymiany po przedłużeniu abonamentu (t-mobile). Orientuje się może ktoś? "

-Cytaty, zamieszczone przez jacekplacek666
Czyli co - awaria ekranu i reklamacja fona tylko mi pozostaje? Ciekawe jak to wygląda gdy telefon pochodzi z wymiany po przedłużeniu abonamentu (t-mobile). Orientuje się może ktoś?

-Cytaty, zamieszczone przez ali_cja
Składasz reklamację w ten sam sposób, jakbyś kupował w typowym sklepie. Osobiście, nie wiem jak przebiega procedura reklamacyjna w T-Mobile ale musi być zgodna z obowiązującym prawem. Jeżeli chcesz wymienić na nowy telefon, bez wad; pod żadnym pozorem nie zgadzaj się na naprawę i odesłanie do serwisu. Twoje żądanie i nie wyrażenie zgody na naprawę musi się znaleźć w protokole reklamacyjnym i przez Ciebie podpisane. Zdaj nam relację jak poszło. Gdyby coś poszło nie tak w salonie operatora, nie podejmuj pochopnej decyzji, tylko tu wróć i opisz. Rozważymy, jakie kroki powinieneś podjąć.

Dzięki za podpowiedzi. Zdam relację w przyszłym tygodniu, dodatkowym "problemem" jest fakt że przedłużenie było przez internet w sklepie internetowym a nie w salonie operatora, a z tego co już zdążyłem się na własnej skórze przekonać w salonie nie obsłużą klienta który zamówił przedłużenie umowy przez net.

Czy przy przedłużaniu umowy przysłano Ci Regulamin? Czy są tam zapisy dotyczące reklamacji towaru /nie usług/? W sytuacji odmowy przyjęcia reklamacji w salonie, zażądaj procedury postępowania reklamacyjnego przy sprzedaży na odległość /oczywiście wówczas, gdy nie dostałeś jej przy przedłużaniu umowy i nie ma takich zapisów w Regulaminie/.
Moim zdaniem, nie powinno stanowić przeszkody to, że kupiłeś przez Internet; składasz reklamację /z uwagi na wadę fabryczną/ do sprzedawcy /właściciela firmy/ a salon jest tu tylko pośrednikiem. Chyba, że sprzedawcą nie było T-Mobile /sprawdź na fakturze zakupu telefonu/, wówczas reklamację będziemy kierowali do właściwego podmiotu.

Zamieszczone przez ali_cja
"Moim zdaniem, nie powinno stanowić przeszkody to, że kupiłeś przez Internet; składasz reklamację /z uwagi na wadę fabryczną/ do sprzedawcy /właściciela firmy/ a salon jest tu tylko pośrednikiem. Chyba, że sprzedawcą nie było T-Mobile /sprawdź na fakturze zakupu telefonu/, wówczas reklamację będziemy kierowali do właściwego podmiotu."

Zgadza się, reklamacja przyjęta w salonie bez problemu, wpisano żądanie wymiany telefonu na nowy - czas oczekiwania na odpowiedź 2 tygodnie. Z tego co w salonie zeznali to nie jestem u nich pierwszy z takim problemem, może się okazać że to częstsza przypadłość tego modelu.

Bardzo oczekuję Twojej relacji z zakończonej procedury reklamacyjnej. Samo przyjęcie jeszcze niczego nie oznacza ale, miejmy nadzieję, że są to miłe dobrego początki.
----------------
Na tej stronie będę kontynuowała dalszy bieg rozpatrywanej reklamacji /wymiana telefonu na wolny bez wad, przy umowie abonamentowej zawartej na odległość przez osobę nie prowadzącą działalności zarobkowej / przez T-Mobile.
2.02.2015 r,
I o to, efekt skutecznie zakończonej procedury reklamacyjnej:
Więc zakończenie mojej historii. Po 8 dniach dostałem wezwanie do salonu t-mobile po odbiór naprawionego telefonu. Lista wymienionych podzespołów obejmowała wyświetlacz, procesor graficzny (chyba) i coś tam jeszcze. Odmówiłem zdecydowanie odbioru telefonu, żądając nowego. Najpierw nie było o tym mowy, po mojej prośbie o namiary na najbliższego rzecznika praw konsumenta kierownik salonu wyszedł na zaplecze pod pretekstem poszukania takich informacji dla mnie. Wrócił z zupełnie nowym telefonem, informując że dzwonił na centralę i serwis jednak przystał na wymianę sprzętu na nowy z powodu niezgodności towaru z zamówieniem. Tak więc dostałem nową lumię, mam nadzieję że bez defektów. Jednak gdybym się nie postawił to odebrałbym po naprawie. Dzięki alic_cja za pomoc i sugestie.

Przypominam, sprawa dotyczyła wątku z tematu: http://www.windowsmania.pl/dyskusja-...tml#post222074

Updated 13-03-2015 at 16:08 by ali_cja

Kategorie
Reklamacja

Comments

  1. Awatar ali_cja
    Kolejna reklamacja konsumencka w T-mobile ; post @jacekplacek666 z 11 marca 2014 r.
    http://www.windowsmania.pl/dyskusja-...tml#post224522
    Cytat Zamieszczone przez @Geo Van Nu
    Raczej nie soft. Telefon był na bieżąco aktualizowany i ''jebnął'' nagle . Jutro zaniosę go na gwarancję. Wku..wiony jestem bo byłem zadowolony ale co mogę zrobić. Nie będę ingerował w softa bo raczej to kwestia po
    dzespołów. echhhh Dam znać co i jak. Dodam ,że telefon kupiłem w Krakowie w GGMEDIA. Zobaczę jak podejdą do kwestii gwarancji.
    Miałem to samo - po 3 tyg użytkowania. Oddałem do serwisu gwarancyjnego - wymienili wyświetlacz, procesor graficzny i coś tam jeszcze - odmówiłem przyjęcia telefonu po naprawie (argumentując wadą ukrytą sprzętu i towarem niezgodnym z zamówieniem) - bez większego gadania dostałem nowy egzemplarz (salon t-mobile)
Kontakt
administracja[at]windowsmania.pl

Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
Dołącz do nas