Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
View RSS Feed

abba

Problem z reklamacja.

Rate this Entry
by , 26-03-2016 at 13:56 (417 Odsłon)
Witam. Proszę o pomoc w kolejnych krokach co do reklamacji.
W maju zeszłego roku kupilem na Allegro laptopa. Jednak już koniec września pojawiały się sporadyczne zakłócenia na matrycy i 15.09 wysłałem go do naprawy zgodnie z gwarancją do sklepu gdzie go za kupilem. Przyszedł po naprawie i 03.11 ponownie wysłałem go z tymi samymi objawami co ostatnim razem. Odesłali po 14 dniach a ja 30.11 znowu go odwiozlem osobiście (te same objawy) i napisalem też reklamacje z tytułu rekojmi. Odpisali że skoro podpisałem gwarancję to akceptuję warunki tej gwarancji gdzie wymiana jest po trzeciej naprawie tej samej usterki, i odesłali laptopa naprawionego. 23.12 ponownie trafił do naprawy z tymi samymi objawami. Odesłany w połowie stycznia jednak już w połowie marca pojawiły się problemy chyba z matryca. Właśnie syn wrócił na święta i po świętach chce im go odesłać lecz co napisać żeby wymienili na nowy a najlepiej abym mógł odstąpić od umowy. Pozdrawiam
Tagi: Brak Dodaj / edytuj tagi
Kategorie
Uncategorized

Comments

  1. Awatar ali_cja

    Skąd przyszło Ci do głowy, żeby napisać o problemie na swoim blogu? Blog prowadzisz , w zasadzie, dla siebie i na nim, ewentualnie, dzielisz się swoimi doświadczeniami/przemyśleniami/pasjami. Przynajmniej, ja to tak rozumiem.

    Jeżeli natomiast oczekujesz porady, to skopiuj treść ze swojego wpisu i załóż temat w ->Forum-> Strefa GSM-> Procedury reklamacyjne->Rękojmia/ niezgodność towaru z umową, z nazwą tematu np. " Wielokrotna, nieskuteczna reklamacja laptopa u sprzedawcy z Allegro".
    Jeżeli zdecydujesz się na założenie tematu, weź pod uwagę to, że będę potrzebowała następujących scanów: dokumentu zakupu, dokumentacji z kolejnych reklamacji oraz korespondencji ( np. e-mailowej) ze Sprzedawcą. We wszystkich dokumentach powinny być ukryte dane osobowe i identyfikacyjne sprzętu.
    W szczególności, zainterował mnie ten aspekt:

    Odpisali że skoro podpisałem gwarancję to akceptuję warunki tej gwarancji gdzie wymiana jest po trzeciej naprawie tej samej usterki, i odesłali laptopa naprawionego.
    Przed ustaleniem dokładnego stanu faktycznego, trudno jest mi określić dalsze, możliwe i o przewidywalnej skuteczności, kroki postepowania. Stąd propozycja założenia tematu na forum i udostępnienia dokumentacji.

  2. Awatar ali_cja
Kontakt
administracja[at]windowsmania.pl

Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
Dołącz do nas